Sok vállalkozó úgy véli, hogy már most is hatékonyan használja a digitális technológiákat, mert van weboldaluk és Facebook-oldaluk. Fontos tudni, hogy itt nem csak marketingről van szó, hanem folyamatokról, termékekről, adatokról és még sokféleképpen lehet digitális technológiát használni az üzleti eredmények javításához. A digitális audit egy átfogó, komplett vállalati vagy egy területre fókuszáló felülvizsgálat, ami egy egy testreszabott jelentésben összegzi a cég vagy terület jelenlegi digitális állapotot.
A digitális audit elvégzése segít abban, hogy kiderüljön, vállalkozása digitális kezdő, aktív vagy fejlett.
A digitális audit nem a hibákra koncentrál, hanem a fejlődési és fejlesztési lehetőségekre.
Megtudhatja belőle akár azt is, hogy hol folyik el pénz olyan tevékenységekre, melyek digitalizálva és/vagy automatizálva kevesebb emberi erőforrást, időt igényelnek; ráadásul még több adat áll rendelkezésre a vezetők számára a döntéshozatalhoz. A folyamatokat, az ügyfél-kiszolgálást nemcsak felgyorsítani, hanem élmény-központúvá lehet tenni. Növelni lehet a munkatársak és ügyfelek tudását és elkötelezettségét a vállalatunk iránt. Javítani lehet a marketing és értékesítési folyamatokon, több érdeklődő gyorsabb kiszolgálásával. Saját digitális termékekkel és szolgáltatásokkal újabb piacot és bevételi forrást lehet nyitni a vállalat számára.
A digitális cégaudit elősegíti a stratégiai célok helyes megfogalmazását és a szervezet hatékony digitalizációját.
Bepillantás pár projektembe
Vitalissimo Webáruház
A júniusi stratégia és taktikai lépések kidolgozása hamar hoztak eredményt, amit folyamatos fejlesztéssel emelünk tovább.
Szabados Pál legújabb könyvének tördelési munkái és a borító ötletek tesztelése utáni tervezése a szerző legnagyobb megelégedésére és határidőre készült el.