Stratégia alkotás

Digitális stratégia

A vállalatok kétharmadának nincs digitális stratégiája

Mi a helyzet?

Az ázsiai és csendes-óceáni vállalatok élen járnak tevékenységük digitalizálásában és teljes körű integrálásában, melynek eredményeként az amerikai és az EMEA (európai, közel-keleti és afrikai régió) országokhoz képest sokkal gyorsabb ütemben vezetnek be digitális termékeket és szolgáltatásokat, illetve kapcsolják össze az új technológiákat a vállalatokon belül. Az amerikai és EMEA országok lemaradása tovább fog növekedni, mivel a PwC Strategy& felmérése szerint az ázsiai vállalatok harmada (32%) tervezi, hogy a következő öt évben érett digitális ökoszisztémát alakít ki, szemben az amerikai vállalatok negyedével (24%) és az EMEA országok 15 százalékával.


„Az összes vállalkozás legalább 40%-a meg fog halni a következő 10 évben… ha nem jön rá, hogyan változtassa meg az egész vállalatát, ami alkalmazkodik az új technológiákhoz.” - John Chambers, CISCO-vezér

Miért szükséges?

A digitális stratégia egy esély arra, hogy egyértelmű irányt és útmutatást adjon egy szervezetnek a digitálizációhoz való viszonyához. megközelítéséhez. Enélkül az irányvonal nélkül gyakran a szervezetek taktikai szinten próbálják elérni üzleti céljaikat az internet használatával, menet közben, kevés kutatás alapján és a legújabb új technológiára vagy a leghangosabb üzleti igényekre reagálva hoznak döntéseket.

A jól megtervezett digitális stratégia, amely összhangban van az általános üzleti célkitűzésekkel, és támogatja azokat, lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy megalapozzák a fenntartható növekedést. Egy szervezet, amely jól felkészült arra a hihetetlen hatásra, amelyet a digitálizáció még csak most kezdett gyakorolni a világra.
ÉN IS SZERETENÉK STRATÉGIÁT!

Bepillantás pár projektembe

Share by: